ایران رایانه تکنولوژی برتر

تعمیرات لپ تاپ در فردیس،شرکت ایران رایانه تکنولوژی برتر

تعمیر لپ تاپ

تعمیر لپ تاپ در فردیس با استفاده از تجهیزات پیشرفته برای عیب یابی لپ تاپ شما انجام می شود.تیم ایران رایانه اقدام به راه اندازی لپ تاپ شما در سریع ترین زمان ممکن می کنند. متخصصان حرفه ای ما هر روز با رایانه‌ های شخصی و  لپ‌تاپ‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف کار می‌ کنند و در تشخیص و رفع بی ‌اهمیت ‌ترین مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری متخصص هستند. ما برای تعمیر لپ تاپ در فردیس با استفاده از قطعات، ابزار و تجهیزات باکیفیت خدمات خود را ارائه می دهیم.
لپ تاپ شما چه از آن در محیط کار یا برای ارتباط با دوستان و خانواده برای نگهداری از اطلاعات شخصی استفاده کنید، بخش مهمی از زندگی شما است . کاملا قابل درک است وقتی خراب می شود یا به درستی کار نمی کند،ناراحت کننده باشد. در این موارد کافی است وارد سایت  irtbsystem.ir شوید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

تعمیر لپتاپ و کامپیوتر قطسی (ایران رایانه تکنولوژی برتر)

چرا ما را برای تعمیرات لپ تاپ در فردیس انتخاب می کنید؟

تعمیرات سریع: ما تکنسین های محلی داریم که در حال حاضر به منطقه شما خدمات می دهند!

تعمیرات با کیفیت: با 25 سال تجربه در تعمیرات لپ تاپ/سخت افزار

تخصص در تعمیر انواع سیستم ها: رایانه های شخصی، مک ها، لپ تاپ ها، تبلت ها، هارد دیسک ها و سرورها

بررسی
علت داغ شدن بیش از حد لپ تاپ

رایج ترین مشکلات که منجر به تعمیر لپ تاپ می شود

روشن نشدن لپ تاپ

روشن نشدن لپ تاپ یا از کارافتادن آن هنگام کار با سیستم بسیار خسته کننده است .اگر با ریست کردن لپ تاپ مشکل حل نشود ممکن است سخت افزار سیستم دچار مشکل شده باشد.
وقتی لپ‌تاپ خود را به ایران رایانه می‌آورید، اولین کاری که انجام می‌دهیم بررسی کامل برای یافتن علت مشکلات دستگاه  شماست.کارشناس ما ابتدا مشکل را پیدا می کند ،سپس آن را برای شما توضیح می دهد و گزینه های تعمیر و برآورد هزینه و زمان را ارائه می دهد. اگر اجازه بدهید،بلافاصله تعمیر لپ تاپ شما شروع می شود. نگران نباشید لپ تاپ شما خیلی زود راه اندازی و به شما تحویل داده می شود.

روشن-نشدن-لپ-تاپ

کند شدن لپ تاپ

مشکل کند شدن لپ تاپ برای اغلب کاربران به دلیل حجم زیاد برنامه ها و اطلاعات روی هارد پیش می آید. در مواردی با ریست کردن دستگاه مشکل برطرف می شود .اما اگر از کند بودن سرعت لپ تاپ خود خسته شده اید متخصصان ایران رایانه می توانند به شما مشاوره بدهند.

تعویض صفحه نمایش لپ تاپ

اگر صفحه نمایش آسیب دیده یا ترک خورده و مانع دید واضح شما از صفحه لپ تاپ می شود ، متخصصان ایران رایانه با سال ها تجربه در تعمیر و تعویض صفحه هر نوع رایانه ای، مشکل شما را در سریع ترین زمان ممکن حل خواهند کرد.

بررسی-علل-تصویر-ندادن-کامپیوترهای-pc

تعویض صفحه کلید لپ تاپ

تعویض صفحه کلید لپ تاپ

ما کیبورد معیوب شما را با صفحه کلید اصلی سازنده تعویض می کنیم. از طرف دیگر، ما همچنین می‌توانیم کلیدهای جایگزینی صفحه‌ کلید لپ ‌تاپ را برای هر چیزی که ممکن است در رایانه شخصی شما وجود نداشته باشد، ارائه دهیم.

ریختن مایعات روی لپ تاپ

بسته به زمان فهمیدن این آسیب، روش های مختلفی برای مقابله با این آسیب به لپ تاپ توصیه می شود. مهم ترین مرحله این است که اگر مشکوک هستید که مقداری مایع به لپ تاپ شما ریخته شده است و از قبل خاموش است، آن را روشن نکنید! فوراً با دفتر ما تماس بگیرید، و ما می‌توانیم به شما راهنمایی کنیم که چگونه می ‌توانید در کمترین زمان لپ تاپ خود را دوباره راه‌اندازی کنید.

بررسی
تعمیر کامپیوتر در فردیس

تعمیر کارت گرافیک

بررسی-لپ-تاپ-Lenovo-ThinkPad-X1-Yoga-1

ویندوز یا سیستم عامل معیوب

اگر لپ تاپ شما پیامی با عنوان “خطا در بارگیری سیستم عامل” ارسال می کند یا “صفحه آبی مرگ” BSOD را دریافت می کنید، ما می توانیم به شناسایی مشکل کمک کنیم یا سیستم عامل را دوباره اجرا کنیم یا اسناد خود را دوباره بپوشانید و سیستم عامل ویندوز را پاک کنید.

لولاها یا پنل های لپ تاپ ترک خورده

لولاهای لپ تاپ اغلب به دلیل باز و بسته شدن مکرر پنل LCD لپ تاپ شما آسب می بینند. اگر این کار به طور مداوم و با بی دقتی انجام شود، ممکن است لولاهای نمایشگر شما ترک بخورند و یا بشکنند. تعمیر لولاهای لپ تاپ اغلب به معنای تعویض کامل لولاها است. ما می‌توانیم قطعات جایگزین را تهیه کنیم و آن ها را نیز نصب کنیم تا لپ‌تاپ شما دوباره جدید به نظر برسد!

مونتاژ (Fan) خنک‌کننده

به‌روزرسانی سخت افزارها برای ارتقای سیستم

تعمیر یا تعویض مادربرد

قلب هر کامپیوتری برد اصلی آن است. خرابی مادر بورد یک مشکل رایج است که باعث می شود کامپیوتر دیگر کار نکند و یا نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. اینجا در ایران رایانه، ما این توانایی را داریم که مین بردهای جایگزین جدید را برای همه مدل ها تهیه کنیم.

تعمیرات PCB عیب یابی دستگاه

ما می توانیم اکثر تجهیزات الکتریکی رایانه را نیز تعمیر کنیم. ما تجربه چندین ساله در تعمیر لپ‌تاپ و دستگاه‌های الکتریکی داریم و توانایی عیب‌یابی PCB‌ها را تا سطح قطعه و تعمیر/تعویض تمام قطعات داریم.

 تعمیرات pc و عیب یابی دستگاه

تعویض و جایگزینی باتری

هر چه لپ تاپ شما قدیمی تر باشد باتری آن به مرور زمان دچار استهلاک و خرابی می شود. این ایرادات از جمله شارژ نشدن باتری، خاموش شدن لپ تاپ و غیره هستند.
تعویض باتری  سریع و آسان است. اما کارشناسان ما ابتدا با یک تشخیص کامل مطمئن می شوند که  مشکل اساسی دیگری وجود نداشته باشد.با اقداماتی نظیرعیب یابی مدار شارژ، عیب یابی آداپتور و کابل، احیاء باتری لپتاپ، تعویض سلول باتری، شوک دادن به باتری، کالیبره کردن باتری و …دستگاه را بررسی می کنند. درصورتی که این اقدامات نتیجه بخش نبود و باتری شارژ نشد باتری را با نمونه ی اورجینال و با کیفیتی که در فروشگاه خود داریم، جایگزین می کنیم.

بررسی
تعمیر کارت گرافیک
تعویض و جایگزینی باتری لپتاپ

درایو های نوری

درایوهای نوری

ما انواع مختلفی از DVD RW / DVD RAM را در انبار داریم. تغییر به DVD RW جدید برای اکثر لپ تاپ ها یک فرآیند ساده است.

جک DC

شل بودن جک DC یک مشکل رایج برای لپ ‌تاپ‌ها است. ما با لحیم کاری مجدد یا تعویض قطعه موجود، جک را به صورت ماهرانه تعمیر می کنیم.

بازیابی اطلاعات لپ ‌تاپ

 با فناوری های امروزی، هر روز اطلاعات حیاتی بیشتری در لپ‌ تاپ‌ ها ذخیره می‌شود. از دست دادن اسناد و عکس‌های روی سیستم،بسیار ناراحت کننده است.اگر با این مسئله مواجه شدید نگران نباشید ما در ایران رایانه تجربه بازیابی اطلاعات لپ تاپ را داریم کافی است باما تماس بگیرید.کارشناسان تعمیر لپ‌ تاپ ما می‌توانند به شما در یافتن و بازیابی فایل‌ها کمک کنند. آن ها همچنین می توانند با ارائه مشاوره های لازم به شما اطمینان بدهند که هرگز اطلاعات خود را از دست ندهید.

بازیابی اطلاعات لپتاپ

پنل نمایشگر lcd

پنل نمایشگرlcd

صفحه نمایش کم نور: اگر نور پس زمینه شما کار نمی کند، ممکن است به این معنی باشد که باید پنل LCD، برد اینورتر، کابل LCD یا برد سیستم را تعویض کنید. تکنسین های ما می توانند به درستی مشکل را تشخیص داده و تعمیر کامل صفحه نمایش لپ تاپ شما را انجام دهند.

همچنین بررسی کنید: خدمات تعمیر لپتاپ در منظریه

در پایان

هنگامی که برای تعمیر سخت افزار رایانه شخصی یا لپ تاپ خود با ما تماس می گیرید،متخصصان ما آماده می شوند. اگر قطعه را نداشته باشیم، می‌توانیم آن را برای شما سفارش دهیم. تمام خدمات ما برای آرامش خاطر و کیفیت خدمات به شماست.

 

 
اشتراک گذاری مطلب در شبکه های اجتماعی:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

در حال بارگیری کپچا پلاس ...

2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه
فاطمه
1 سال قبل

سلام
کلیک راست تاچ پد لپ تاپم کار نمیکنه،قابل تعمیر هست یا باید تعویض بشه

مشاوره آنلاین